torstai 4. kesäkuuta 2015

Minä

Moi kaikki! Blogini perustin Sosiaalinen media työhteisöjen välineenä - opintojaksolle. Tänne kerään ja lisään oppimistehtäviä opintojaksolta. 

Olen 20-vuotias terveydenhoitajaopiskelija. Opintoja on nyt vajaa vuosi takana ja hyvillä fiiliksillä jatkan opiskelua kesäopintojen parissa. Oulussa olen asunut nyt vajaa vuoden. Harrastuksiani ovat lenkkeily ja kuntosali. Käytän aktiivisesti Facebookia ja Instagramia. Lisäksi luen ja seuraan muutamia blogeja. Facebookin voisi sanoa olevan mulla se pääjuttu, se mitä käytän eniten, Instagram on jäänyt viime aikoina vähemmälle käytölle, vaikkä sielläkin aina välillä pyörähdän. Hirveästi minulla ei siis some-kokemusta ole, mutta uskon ja odotan että tämän opintojakson myötä sitä kokemusta ja tietämystä tulee lisää. Lisäksi toivon, että opin käyttämään somea turvallisesti ja monipuolisesti. Mukavaa kesää kaikille!

Kävin kommentoimassa alla olevaa blogia


http://vinillanice.blogspot.fi/






t. Milla 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti